Home » , » Serhat Bayraktar Yara Bandı Şarkı Sözleri (2017)

Serhat Bayraktar Yara Bandı Şarkı Sözleri (2017)


Serhat Bayraktar Yara Bandı Şarkı Sözleri (2016)

Başta biraz zor olsada
Alışırsın diyorlar zamanla
Nerden biliyorlar
Bizi çok iyi mi tanıyorlar sanmıyorum

Sadece seni değil
Yanındaki beni de özledim
Ne yarından umutlu
Ne de eskisi gibi mutlu uyanmıyorum

Seviyorum hala evet
Bir mahsuru yoksa şayet
Senin adın benim dudağımda müebbet
Bundan utanmıyorum

Bin yıl geçse de nafile
Seven asla unutmuyor
Bir kere kırılmaya görsün
Kalp yara bandı tutmuyor

Ah bide bu geceler yok mu
Uzağında uyutmuyor
Bir kere kırılmaya görsün
Kalp yara bandı uyutmuyor

 

serhat bayraktar yara bandı, serhat bayraktar yara bandı sözleri, serhat bayraktar, serhat bayraktar yara bandı şarkı sözü, yara bandı, yara bandı şarkı sözleri, yara bandı sözleri


0 yorum:

Yorum Gönder