Home » » Ayshe Ben Bile Şok Şarkı Sözleri (2016)

Ayshe Ben Bile Şok Şarkı Sözleri (2016)


Ayshe Ben Bile Şok Şarkı Sözleri (2016)

Etrafımda herkes deli dolu
Derya deniz sevgi seli
Aşk gökten yağmış gibi
Başımıza herkes profesyonel

Alem gergin tipleri sever
Harcar bütün efendileri
Bana gelmez öyle işler
Ay çok sansasyonel

Aşkın intizamı var ihtişamı var
Saf temiz heyecanlı duygular
Kalbimi çalmak kolay değil

Aşkın intizamı var ihtişamı var
Saf temiz heyecanlı duygular
Aşka inanmak kolay değil

Derken hayatıma girdin
Dünyamı altüst ettin
İstediğin yerden yak
Hiç sorun değil

Ben bile şok eyvah
Aşığım aşka bu defa başka
Ben bile şok eyvah eyvah
                 n2

 

ayshe ben bile şok, ayshe ben bile şok sözleri, ayshe, ayshe ben bile şok şarkı sözü, ben bile şok, ben bile şok şarkı sözleri, ben bile şok sözleri


0 yorum:

Yorum Gönder